God samvittighed

mandag den 24. januar 2011

Jegsynes lige at jeg siden mit sidste indlæg, bør fortælle jer at jeg er kommet godt igennem eksamen. Det gik faktisk overraskende godt og jeg var ikke så nervøs som frygtet da jeg først kom ind.

Vi fik rigtigt mange gode kommentarer til projektet, og vores vejleder og censor synes at vi var kommet rigtigt langt, taget i betragtning af det "kun" er det 3. semesterprojekt. Der er set værre planer end dem vi fik lavet, og vi kom så langt vi kunne med de resurser vi havde til rådighed.  Det er fedt at få at vide, om noget man har arbejdet så intenst på i flere måneder.

En overstået eksamen betyder at jeg i den næste uge kan holde fri med god samvittighed uden at tænke på at skulle læse op på noget. På tirsdag d. 1. februar går det så løs igen på 4. semester, med nyt projekt og nye udfordringer. 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar