Bookshelf Tour 2014 #3

mandag den 8. september 2014

Nu tager vi hul på tredje afdeling af rundvisningen.


Den første hylde (nr. 5) indeholder mange af mine yndlings engelske bøger og jeg opdager nu at jeg ret ubevidst har sorteret mine engelske bøger i læste og ulæste, fordi hylde 5 indeholder stort set kun læste, mens hylder 4 har rigtigt mange ulæste bøger. Hylde 6 er en blandet landhandel med gamle og slidte engelske paperbacks som jeg fik foræret engang.

Hylde 5:


Fra venstre mod højre (link fører til min anmeldelse af bogen):

Hylde 6:


Fra venstre mod højre (link fører til min anmeldelse af bogen):
  • Destined to Play af Indigo Bloome (Avalon Trilogy 1) 
  • Corsair af Clive Cussler (The Oregon Files 6)
  • Jackdaws ad Ken Follett
  • Wizard's first Rule af Terry Goodkind (Sword of Truth 1)
  • Fallen Dragon af Peter F. Hamilton
  • Stonehenge af Bernard Cornwell
  • Polar Shift af Clive Cussler (NUME files 6)
  • Fire in the East af Sidebottom, Harry (Warrior of Rome 1)
  • Empire of Dragons af Valerio Massimo Manfredi
  • Sovereign af C.J. Sansom (Matthew Shardlake 3)

Bemærkninger/Statistik:

Hylde 5 og 6 her har tilsammen 35 bøger. De fire sidste Harry Potter bøger kan diskuteres om er ulæste. Jeg har jo engang læst Harry Potter, men det var på dansk og jeg har planer om at de her sidste fire engelske bøger skal læses i den nærmeste fremtid. Derfor tæller jeg dem med som ulæste. Det giver mig 16 ulæste bøger på de her hylder.

I alt giver det mig 111 bøger (41½ ulæste) + 3 opslags/guidebøger

2 kommentarer :

  1. Åh - det engelske HP-sæt altså. Mit hjerte banker en smule hurtigere hver gang jeg ser det: så smukt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også ret glad for dem. Det er også dejligt at genlæse dem på engelsk.

      Slet