Tilbage igen

lørdag den 1. september 2012

Jeg stopper min pause på bloggen og vil igen begynde at komme med både opdateringer og anmeldelser. Nu er jeg kommet hjem fra ferie, og selvom jeg går et travlt efterår i møde har jeg besluttet mig for at finde tid til enkelte opdateringer på bloggen, og så kan jeg ikke helt undvære at lægge mine anmeldelser op. Derudover vil jeg også meget gerne dele nogle af de ting der sker i efteråret med jer og jeg tror måske at jeg for brug for et sted at skrive om hvordan det er at går på en uddannelse der foregår på engelsk og hvor der kommer 4 udenlandske studerende (vi er kun 3 danske).

På tirsdag starter der nye semester og det er så her at jeg skal møde de fire nye studerende som jeg skal tilbringe de næste par måneder sammen med. Jeg glæder mig til at møde dem og det bliver spændende at skulle danne grupper med dem og skrive projekt på engelsk. Al undervisning kommer også til at være på engelsk, ligesom alt vores litteratur. Jeg tror nok at jeg skal blive bedre til engelsk i løbet af det næste halve år.

Jeg har ændret lidt på designet af bloggen og anmeldelserne, så håber at I kan lide det.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar