For- og bagsider på "Den sidste vindrytter"

torsdag den 27. september 2012

Da jeg for lidt tid siden læste første bog i serien "Den sidste vindrytter" af Nick Clausen, kom jeg til at sidde at se på alle tre bøger på samme tid - og de passer sammen. Når man lægger bøgerne op ved siden af hinanden passer alle forsiderne sammen, så baggrunden tilsammen skaber et stort billede. Det samme kan man se med bagsiderne.Og faktisk er bagsiden på bog nr. 2, magen til forsiden på bog nr. 1, ligesom bagsiden på bog nr. 3 er mangen til forsiden på bag nr. 2.

Det synes jeg er en fed lille detalje ved bøgerne. Jeg elsker når der er gjort noget ud af bogen omslag og forside, men når for- og bagside passer så godt sammen, så bliver jeg rigtig glad. Det betyder at der virkeligt er tænkt over bøgernes visuelle udtryk.







Ingen kommentarer :

Send en kommentar