Pause på bloggen

tirsdag den 31. juli 2012

Hej med jer alle sammen.

I den sidste tid har jeg haft rigtigt meget at se til, og det har betydet at min lyst til at blogge er forsvundet en lille smule. Derfor vil jeg holde en pause fra bloggen og koncentrere mig om alt det andet der også skal laves. Jeg håber og tror på at jeg senere på året igen får lyst til at blogge, men lige nu har jeg brug for en pause, mens jeg får styr på starten af min kandidat-uddannelse, og lærer at sige nej til diverse større og mindre opgaver.

Jeg håber at I forstår.

På genskriv
Kathrine

4 kommentarer :

  1. Tusind tusind tak :) Nej det synes jeg heller ikke det er. Men kender bare mange der har det sådan at det kun er acceptabelt at få 12. Et 10-tal kan til nøds godkendes.
    Men jeg er glad og lykkelig :)

    Håber alt kommer til at gå godt med din kandidat. Det lyder vildt spændende.

    SvarSlet
  2. Sådan har jeg aldrig været hehe, men næsten alle i min klasse var også sådan, dengang jeg gik på HF. Men havde det sådan, at jeg vidste jeg ville få lavere karakterer end hvad jeg kan, fordi jeg lider ekstremt meget af eksamensangst, det gør det ikke nemmere. Plus hvis man trækker et emne man ikke er helt så stærk i.

    Jeg glæder mig til at hører mere om det en dag :)

    SvarSlet
  3. Skal tage enkeltfag, så ikke noget vildt spændende ;-) Historie, religion, samfundsfag, matematik og så er jeg på venteliste til kemi.
    Jamen det er jo det. Og jo mindre, des billigere, dvs flere penge til fornøjelse :-) Hehe.
    Tak skal du have, også held og lykke til dig.

    SvarSlet
  4. Medicin er drømmen, så skal nok få mit at se til.
    Ja, føles også ret vildt.

    SvarSlet