Kommende bog: Touch of Power

onsdag den 9. november 2011

Det er ikke så tit jeg skriver om nye bøger der bliver udgivet, men det her er jeg nød til at dele med jer, for jeg blev så glad da jeg tilfældigt så den på Amazon. Maria V. Snyder udgiver en ny bog i en helt ny serie og da jeg tidligere i år læste og elskede hendes Study og Glass serie, så glæder jeg mig rigtigt meget til at se hvad Snyder nu kommer med. Bogen der hedder e"Touch of Power" udkommer 20. december 2011.

Touch of Power (Healer 1)
"Laying hands upon the injured and dying, Avry of Kazan assumes their wounds and diseases into herself. But rather than being honored for her skills, she is hunted.
Healers like Avry are accused of spreading the plague that has decimated the Territories, leaving the survivors in a state of chaos.

Stressed and tired from hiding, Avry is abducted by a band of rogues who, shockingly, value her gift above the golden bounty offered for her capture.
Their leader, an enigmatic captor-protector with powers of his own, is unequivocal in his demands: Avry must heal a plague-stricken prince—leader of a campaign against her people.

As they traverse the daunting Nine Mountains, beset by mercenaries and magical dangers, Avry must decide who is worth healing and what is worth dying for. Because the price of peace may well be her life...." (www.mariavsnyder.com)


Det er helt sikkert at jeg skal have fat i den her og der er også allerede en titel på anden bog i serien: "Scent of Magic". Den forventes at udkomme i 2012, men der er endnu ikke nogen fast dato eller måned.

2 kommentarer :

  1. Den udgivelse havde helt gået forbi mig. Tak!

    Jeg vil dog lige nævne, at den udgave med forsiden til højre, først udkommer til januar næste år. Men det er det flotteste cover! Det andet er for.. piget. ugh.

    Manner hvor jeg glæder mig til den bliver udgivet!

    SvarSlet
  2. Ja det andet cover fra USA er lidt for tøset. Jeg er nu ikke helt sikker, på det med udgivelsen. Har godt set den dato til næste år, men på amazon.co.uk står der altså d. 20. dec. 2011, så jeg er ikke helt sikker på hvornår den faktisk udkommer. Det er også lidt ligemeget for mig, for jeg vil under alle omstændigheder først komme til at købe bogen engang i januar eller sådan noget.

    SvarSlet