Vinder af Slettet

torsdag den 16. maj 2013

Så sluttede konkurrencen om at vinde bogen Slettet af Teri Terry og der er fundet en vinder.

Der er første gang jeg har benyttet mig af rafflecopter, og der fungerede okay. Det er ikke alle der har skrevet kommentarer men fordi det er første gang jeg prøver dette, skal vi alle sammen lige vænne os til det og jeg har for denne gang båret over med det og ladet alle deltage i lodtrækningen. Næste gang vil jeg være lidt hårdere og sorterer folk fra der ikke har f.eks. skrevet en kommentar til indlægget.

Nå men nu til det vigtige og sjovere; VINDEREN.

Vinderen er fundet med rafflecopter der bruger Random.org og har allerede modtaget en mail.

Den heldige er i denne omgang Carina og jeg vil ønske mange gang tillykke.  Jeg håber at du vil nyde bogen ligesom jeg selv gjorde. Held og lykke med læsningen.

a Rafflecopter giveaway

Ingen kommentarer :

Send en kommentar