Manglende optag på Landinspektør

torsdag den 11. august 2011

Det er noget tid siden at tallene fra KOT om optagelse på de videregående uddannelser kom frem, faktisk er det hele 11 dage siden, og det var ikke gode nyheder for mit studie til Landinspektør. Der er kun optaget 10 studerende i Aalborg og 10 studerende i Ballerup. Det er en meget lille gruppe. Vi var få da vi startede 18 på min årgang, nu er vi 11 tilbage. Man skal jo altid regne med at der højest sandsynligt vil falde lidt fra på det første år. Men 10 er godt nok ikke ret meget. Derfor laver jeg nu et kæmpe råb om hjælp til alle der snart skal starte på universitetet eller kender nogen der skal det. Tag et kig på blivlandinspektør.nu og find ud af om det er noget for jer eller i kender nogen der kan være interesserede. Det er en spændende og bred uddannelse med både planlægning, og opmåling.

Jeg ved godt at de fleste der er bidt af bøger måske ikke deler min interesse for kort og opmåling, men lige nu prøver jeg at gøre noget for at udbrede kendskabet til uddannelsen, for jeg tror i bund og grund at det manglende optag skyldes at ingen kender uddannelsen eller ved hvad det er når de hører ordet Landinspektør. 


1 kommentar :

  1. Hehe, jeg er glad for at høre, at jeg ikke er den eneste af den mening, og ja, jeg tror du har ret i, at vildhekseserien ikke er så egnet til voksne som skammer serien er…!

    SvarSlet