Titel-afsløring: Skyggens Lærling 12

onsdag den 13. februar 2013

På facebook er titlen til den 12. bog i serien om Skyggens Lærling (forfatter: John Flanagan) blevet offentliggjort i dag, og fordi jeg elsker den serie så vil jeg dele det med jer.

Titlen er...... (trommesolo) ...........





På facebook bliver de ved med at skrive at den foregår 15-20 år efter begivenhederne i bog 11, men jeg tror altså ikke helt på dem, eftersom bog 11 foregår flere hundrede år efter at Will var ranger. Som jeg tolker det er det enten 15-20 år efter de seneste begivenheder der beskrives i bog 11, eller også er det efter begivenhederne i bog 10. Under alle omstændigheder så glæder jeg mig til bogen kommer. En lille fugl har jo sunget om at Will får sin egen lærling, muligvis en pige, og det glæder jeg mig til at læse om.

Jeg mener at jeg et sted på facebook også læste at John Flanagan har afleveret manuskriptet til bogen og den nu kun skal redigeres inden den udkommer til sommer eller efteråret. 



2 kommentarer :

  1. Jeg tror helt sikkert også, de mener at det foregår efter begivenhederne i bogen. Det med Audrey i bog 11 var vel bare for at få det hele til at hænge sammen, og for at give en god indledning til bogen.
    Jeg glæder mig selv helt vildt til bog 12, og det er dejligt at se at du skriver om det her på bloggen. Super, super

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har nok ret i at det var for at få dem til at hænge sammen. Sådan har jeg faktisk aldrig tænkt på det.

      Det bliver så godt når sidste bog kommer, selvom det også er lidt vemodigt. Det er efterhånden så mange år siden at jeg startede med at læse om Will at det bliver lidt trist at skulle sige farvel.

      Slet