Sommerferie er sådan et dejligt begreb

mandag den 27. juni 2011

Så blev det også min tur til at kunne sige "SOMMERFERIE". Efter en uge fyldt med sølvbryllupsforberedelser og et minimum af læsning til eksamen, kom dagen hvor det ikke kunne udskydes længere. Eksamen. En oplevelser der ikke blev gjort bedre at den manglende læsning. Inde til eksamen synes jeg slet ikke at det gik særligt godt. De skulle hive det hele ud af mig og flere gange var jeg ved at sige "Gi' mig 0, og så ses vi til august". Jeg troede simpelt hen ikke at det var gået ret godt. Heldigvis var det gået lidt bedre end det. Jeg endte med et 7-tal, og taget min præstation i betragtning er jeg meget tilfreds. Nu er det ikke bare for at snakke om karaktere, men jeg var bare så lettet og glad, da de sagde syv og ikke to eller fire, og var nød til at dele min lettelse med nogle andre også.

Nu står der sommerferie på skemaet. I morgen kommer de andre fra studiet hjem til mig. Vi skal grille, hygge os, fejre en veloverstået eksamen og sige god sommer. Det glæder jeg mig meget til. Det bliver godt at få en god fælles afslutning inden vi alle tager ud i den store verden på sommerferie, eller i hvert fald nogle af os.

Det leder mig videre til at jeg nu kan glæde mig rigtigt til min ferie til Marokko. Den starter på lørdag, så i ugerne efter vil der ikke ske noget her på bloggen. Til gengæld vil jeg love jer at skrive og komme med billeder når jeg kommer hjem. Min plan er at skrive dagbog på hele turen og bagefter skrive den ind i de fotobøger jeg laver. Så er både billeder og fortælling samlet i samme bog.

God ferie til alle jer andre der allerede har fået fri, og til jer der endnu venter på feriens komme. Jeg håber at I får en dejlig sommer. Vejret er i hvert fald blevet godt igen, og meget varmt.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar