søndag den 22. maj 2011

Når jeg nu sidder her i toget på vej hjem, kunne jeg godt lige bruge lidt tid på at skrive et blogindlæg her.

Her i weekenden har jeg været hjemme på Sjælland. Fredag var jeg til konfirmation hos en af mine fætre. Mine forældre snakker ikke med dem, så det er lang tid siden jeg sidst har set dem. Det var rigtigt hyggeligt og så fik jeg også set min kusine der nu er blevet 9 måneder, og hun er bare noget af det dejligste.

Lørdag var jeg til svendegilde hos en anden fætter, hvor jeg fik set den anden halvdel af familien. Det var også super dejligt, for jeg ser dem ikke så tit, efter jeg er flyttet til Aalborg.

Min weekend bød også på en tur i Bilka, hvor jeg ikke kunne stå for at køber et par bøger, eller rettere sagt min farmor insisterede på at betale dem for mig. Jeg fik fat i Bogen om Emil fra Lønneberg og Bogen om Alle vi Børn i Bulderby af Astrid Lindgren. For noget tid siden købte jeg Bogen om Pippi Langstrømpe, og har gået lidt og kigget efter de andre til en billig pris. Det er godt nok ikke bøger som jeg selv får læst lige nu, men jeg synes at de er så hyggelige, og det er gode minder fra min barndom. Og så kan det jo være at jeg kan læse dem højt for mine egne børn, når jeg engang får sådan nogle.
Jeg fik også en anden bog, der nok ligger lidt i samme genre. Jeg har altid elsket bøgerne om Troldepus af Dines Skafte Jeppesen, og nu fandt jeg en flot samlet udgave af de 10 første bøger, så den skulle også med hjem til bogreolen.

Se hvor fine de er:

Ingen kommentarer :

Send en kommentar