En lille opdatering

onsdag den 21. september 2011

I dag er min "fri"-aften i den her uge. Der er i hvert fald ikke planlagt noget og jeg kom da også hjem allerede kl. 17:30. Det er tidligt lige for tiden. Efteråret er efterhånden blevet skudt godt i gang og studiet ligeså. Det fylder meget her i efteråret for det er et travlt semester med alt for få forelæsninger i forhold til pensum og en masse selvstudie krydret med projekt og opmåling med GPS.

Ud over studiet er der også ved at være styr på Nordisk Møde, som løber af stablen her i starten af oktober. Der kommer 10 fra Finland, 7 fra Norge og 7 fra Sverige. Vores t-shirt er kommet og ligger klar, vi har 50 bykort over Aalborg så de ikke bliver væk og der er ved at være styr på de virksomhedsbesøg vi skal på. Nu skal der bare styr på maden og hvem der har ansvaret for hvad og så tror jeg at det bliver et super godt arrangement.

I går var jeg ude og sejle med mine junior-spejdere (KFUM) med skibet Jens Krogh, som er FDF'ernes skib her i Aalborg. Det var en rigtigt dejlig og hyggelig tur og vi var alle sammen med til at sætte sejl, hive i reb og styre båden. Jeg håber og tror at børnene har fået en oplevelse de vil huske i lidt tid.

Det er ikke meget jeg får læst for tiden, men jeg er da i gang med en som jeg læser på i ny og næ. Det drejer sig om Brent Weeks "The Way of Shadows", som ind til videre er ret god, og der ærgre mig lidt at der ikke er mere tid til at læse og at jeg falder i søvn hver gang jeg begynder. Der går nok lang tid før jeg er færdig med den og kan komme med en anmeldelse, men den kommer. I mellemtiden vil jeg fortsætte med at poste lidt af mine tidligere anmeldelser som endnu ikke ligger her på bloggen.

Jeg vil fortsætte mit travle liv - vi skrives ved.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar