Målet er nået

tirsdag den 14. december 2010

I januar måned satte jeg mig et mål for i år og nu er det nået. Jeg har læst 52 bøger, hvad der svarer til en bog om ugen. Sidste år nåede jeg det næsten, men det var først i december at jeg opdagede det og der var der travlt med projektaflevering og eksamensforberedelse, så jeg nåede ikke de sidste par bøger. Men i nu er målet nået og jeg kommer også til at overskride det lidt, er nemlig næsten færdig med den næste bog, Sværdets Søstre af Maya Snow. Den er for øvrigt rigtig god og jeg glæder mig til at læse resten af serien, når jeg er færdig med den første. 

Spørgsmålet er nu hvad jeg skal sætte som mål for næste år, med hensyn til at læse bøger. Det må jeg lige tænke over i de næste par uger. En bog om ugen har passet meget godt, lige tilpas, sådan at jeg også har kunnet nå alt det andet jeg har skulle lave og haft tid til at passe studierne. Det samme mål to år i træk vil dog blive lidt kedeligt, så jeg lægger hovedet i blød og tænker over et nyt mål.

I går blev jeg nød til at tage helt ud til Harald Nybog, fordi de ikke havde den kogeplade jeg skulle bruge i Silvan. Det førte mig også meget tæt på Bilka, og når jeg nu var der kunne jeg lige så godt købe de ting jeg skulle bruge der. Men der er jo farligt at gå derind, især når de har tilbud på bøger og jeg kom hjem med Josefine Ottesens serie Krigeren. Jeg læste godt nok den første for en uges tid siden, men til den pris, så måtte de bare med hjem. Der kommer for øvrigt snart en anmeldelse af den også. Så gårsdagens fangst førte til endnu 3 bøger der kunne lægges på tværs oven på de andre, og nu er der snart heller ikke plads til flere på den måde. 


I må have en forsat god uge, og så vil jeg fortsætte i juraens verden i morgen tidlig.

2 kommentarer :

  1. Farlige, farlige Bilka. De bliver vor alles ulykke en dag :P Men bøger kan man vel altid bruge ^^

    SvarSlet
  2. Ja, Bilka er meget farlig. Jeg var lige ved at fare vild derinde.

    SvarSlet