Glædelig bagjul og godt nytår

torsdag den 30. december 2010

Nu er det ved at være noget tid siden I sidst hørte fra mig og jeg nåede slet ikke at ønske jer en god jul. Men det kommer så nu: Glædelig bagjul. Jeg håber at I har haft en rigtig god jul og er klar til at byde det nye år velkommen i morgen.

Jeg har jo været på juleferie med mine forældre i et lille sommerhus i Blokhus. Der har ikke været vildt meget sne, vel kun omkring 10 ca, men havet og stranden var et flot skue. Det første af vandet på stranden var froset til is og nogle dage var der også en god portion grødis i vandet. I får et par enkelte billeder senere nå jeg har mit kamera i nærheden.
Men det er også på grund af ferien I ikke har hørt fra mig. Der har nemlig ikke været internet, og nogle gange er det bare dejligt at kole helt af og glemme alt og det her store internet der eller fylder meget i hverdagen.

I morgen er sidste dag i 2010 og vi træder ind i 2011. Et år jeg glæder mig rigtigt meget til. Jeg skal fejre nytåret i Odense sammen med min kæreste Martin. For mange betyder nytår en masse krydt og fyrværkeri. Det er ikke lige mig, så i år har jeg sørget for noget andet til mig selv. I efteråret købte jeg et sæt firepois. De var i brug for at par dage siden for første gang og skal bruges igen i morgen. Det bliver fedt. Jeg elsker at svinge med ild. Det giver sådan en fantastisk lyd. Ligesom før så må I få et enkelt billede senere.

Godt nytår og på genskriv til næste år.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar