Følg bloggen - nu også på Facebook

torsdag den 29. januar 2015

Jeg har i længere tid gået og overvejet at oprette en facebookside til bloggen og her den anden dag blev det så en realitet. Derfor er det nu også muligt at følge bloggen på facebook. 

Jeg glæder mig til at se hvordan det fungerer, og håber at nogle af jer vil følge med derfra :)

I den forbindelse er der kommet ny knap ude til højre. De andre knapper giver mulighed for at komme til min profil på Goodreads, følge bloggen på Bloglovin, min Twitter og at sende mig en mail.

3 kommentarer :

  1. Glæder mig til at følge dig på Facebook også, men hvordan har du lavet de der smarte socialmedia knapper?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :)
      Det er egentligt bare billeder som jeg selv har lavet så de passede til siden og så med lidt html, så fungerer der som links. Jeg fandt en tutorial til hvordan man gjorde engang, men kan ikke huske hvor. Hvis du er interesseret kan jeg sende kodestumpen til dig?

      Slet
    2. Øh, nu taler du sort. Kodestump?? Næh, jeg holder mig bare til det jeg har og venter på at mine børn bliver så store, at de kan designe en hel ny hjemmeside for mig ;)

      Slet