Bookshelf Tour 2014 #4

fredag den 12. september 2014

Velkommen til fjerde afdeling af denne rundtur.


Nu er turen kommet til de nederste hylder på den første reol. Hylde nr. 7 er igen en lav hylder og der er ikke ret mange på denne endnu. Her ligger nogle bøger som er for høje til mine andre hylder. Den nederste hylde (nr. 8) har lidt et vampyrtema (som ødelægges af de sidste 3 bøger, der i hvert fald ikke handler om vampyrer).

Hylde 7:


Fra venstre mod højre (link fører til min anmeldelse af bogen):
  • Mig og min stjernefamilie af Anja Hitz (Rose 3)
  • Alice i Eventyrland af Lewis Carroll (illustreret af Tove Jansson)
  • Abarat af Clive Barker (Abarat 1)
  • Gøngehøvdingen og Dronningens Vagtmester af Carit Etlar
  • De Tre Musketerer 1 af Alexandre Dumas
  • De Tre Musketerer 2 af Alexandre Dumas

Hylde 8:


Fra venstre mod højre (link fører til min anmeldelse af bogen):
  • Heksens Søster af Phyllis Reynolds Naylor (Hekse saga 1)
  • Heksens Kat af Phyllis Reynolds Naylor (Hekse saga 2)
  • Crystal af Joss Stirling (Soulfinders 3)

Bemærkninger/Statistik:

Jeg fik vidst lidt for meget af vampyrbøger på et tidspunkt, for selvom jeg har 7 bøger i både Nattens hus og Sookie Stachouse serierne så gik jeg i stå ved bog 5 i begge serie. De to hylder her indeholder i alt 27 bøger, hvoraf 10 er ulæste

I alt giver det mig 138 bøger (51½ ulæste) + 3 opslags/guidebøger

3 kommentarer :

  1. Ikke fordi det betyder det store, men er det ikke hylde 4 du viser?

    SvarSlet
    Svar
    1. Og pludselig går det op for mig, hvordan det hænger sammen, hehe :)

      Slet
    2. Det var måske heller ikke det mest logiske system jeg lige satte sammen der.

      Slet