Dejlige kølige Danmark

mandag den 18. juli 2011

Så er jeg tilbage i dejlige Danmark igen. Vi landede med flyet natten til søndag, sov et par timer hos min farmor og tog toget hjem søndag morgen, så vi var hjemme her i Aalborg ved middagstid. Det blev ikke til så meget mere den dag, end at slappe af og pakke en lille smule ud. Der har indtil videre ikke været så meget at pakke ud, for Martins bagage, kom ikke frem i lufthavnen, så vi håber at den dukker op og kommer hjem til os her i løbet af ugen.

Jeg vil ikke fortælle ret meget om min ferie endnu, for jeg har min dagbog jeg skal have skrevet ind og udbygget en lille smule. Den vil jeg til gengæld dele med jer efterhånden som den bliver færdig. Generelt kan jeg sige at det har været en super god oplevelse og vildt fedt at vandre rundt i Atlasbjergene. I Marrakech var der 40 grader eller mere, men oppe i bjergene lå temperaturen nok nærmere de mere behagelige 25-30 grader. Det var stadig varmt at gå i, men for det meste behageligt i skyggen, og de dage hvor det var overskyet.

Jeg vil lige dele det første billede med jer. Det er af Martin og jeg hvor vi står på toppen af Nordafrika på Toubkal.


Bøger har der været meget få af i de sidste to uger. Jeg har godt nok haft en med på hele turen, men jeg har nok kun fået læst 5-7 sider i alt. Om eftermiddagen og aftenen har jeg været for træt til at læse, og andre gange har udsigten bare været så fantastisk at det ville være ærgerligt bare at stikke næsen ned i en bog. Derfor må jeg tage revanche nu, hvor jeg har ferie herhjemme. 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar