Opdatering efter en stresset periode

torsdag den 14. april 2011

Nu er det lidt tid siden jeg sidst har været aktiv her på bloggen og jeg synes at jeg burde komme med en opdatering på hvordan det er gået med afslutning af projekt, eksamen og ikke mindst min flytning.

Projektet blev godt afleveret, som tidligere skrevet og jeg fik sovet ud i sidste uge. Min forberedelse til eksamen var mildest talt ikke eksisterende. Det var meget svært at få mig selv til at læse noget som helst eller gøre noget der havde med det projekt at gøre. Jeg tror at jeg var lidt træt af at skrive og læse som Volsted, og alt det andet. Men fakta er at jeg var til eksamen i går og det gik helt fint. Jeg sad derinde og følte at jeg absolut ingenting sagde og at det jeg sagde bare var det samme igen og igen og igen. Men det var åbenbart godt nok for jeg scorede et 10-tal, og med min nervøsitet og mangleden evne til selv at styre en eksamen så synes jeg at det er rigtigt godt. Jeg kan godt lide 10-taller. Når de så bagefter fortæller at jeg har styr på juraen, gør det mig glad, for det har jeg næsten ikke læst på siden december sidste år, hvor der fra planjura-eksamen. Det er rart at det hele er overstået nu, og at jeg i dag kan holde fri med god samvittighed.

Lige nu bor jeg mellem flyttekasser og flytterod, og jeg skal hjem og pakke lidt flere kasser senere. I weekenden kommer mine forældre og hjælper mig med at flytte alle tingene ud til den nye lejlighed, eller rettere sagt; rækkehus. Der er simpelt hen så dejligt derude og jeg glæder mig til at komme derud og bo. Det er især lækkert når solen skinner og man kan åbne døren ud til det lille frimærke af en have, høre fuglende synge og lade varmen strømme ind. At jeg flytter i weekenden og bruger resten af påsken på at pakke ud og komme på plads betyder måske også at jeg ikke rigtigt får skrevet så meget her. Jeg får nemlig nok at se til med alle de besøgende der lige kommer forbi. Det er lidt sjovt når nu vi bor så langt væk fra begge vores familier. I weekenden kommer mine forældre og mine svigerforældre og hjælper med at flytte. Mandag til onsdag kommer min lillesøster op og hjælper med at pakke ud og sætte på plads. Onsdag får vi besøg af min moster og hendes familie sammen med min morfar. Sidst men ikke mindst så kommer Martins lillesøster og hendes kæreste måske også forbi på et tidspunkt. Selvom der er mange mennesker i huset glæder jeg mig. Det er jo ikke så tit jeg får så meget besøg når der er 400 km, mellem min familie og mig selv.

Nu er det efterhånden blevet en god gang sludder jeg lirer af, og det må være tid til at stoppe og gå i gang med mere fornuftige ting som at vaske tøj, rydde op, og pakke i kasser.

Vi skrives ved en anden gang.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar