Er det allerede jul?

mandag den 2. december 2013

Sådan har jeg det lidt lige nu. Kalenderen siger december og i går var det 1. søndag i advent. Jeg er slet ikke klar til julen og føler bestemt ikke at det bør være juleaften om bare små 3 uger. Vi fandt lidt nisser frem herhjemme i går men på trods af det og et tændt kalenderlys, så har julestemningen svært ved at indfinde sig i mit stille sind. Internettet vrimler med julekonkurrencer og at deltage i dem kunne nemt være et fuldtidsarbejde her op til jul, ligesom det også er lidt af en udfordring at følge med i alt hvad der sker i blogland. Men heller ikke de mange konkurrencer eller indlæg og julede ting har ladet julestemningen finde jeg hertil. Lige nu kan jeg godt føle mig som en tilskuer til julen. Jeg håber at det hele meget snart ændre sig og at julen i hvert fald finder mit hjerte inden d. 24. december.

Selvom julen altid falder her i december er den kommet helt bag på mig i år og jeg føler mig slet ikke klar. På studiet har jeg et projekt der skal afleveret 6. januar og hvis vi skal have bare lidt juleferie, så skal alt tekst altså være skrevet inden vi holder ferie. Jeg synes vi har lidt travl og kunne ærligt talt godt bruge et par uger mere.

Selvom jeg ikke helt er klar til julen, så har jeg dog forberedt mig lidt. Jeg har nemlig skrevet et indlæg til Rejsejulekalenderen om min tur til Kilimanjaro i sommers. Jeg ved endnu ikke hvilken da det kommer på, men indtil da kan I da også læse med når andre fortæller om deres bedste rejseoplevelse.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar