Fortsættelse til Månens Børn

torsdag den 19. december 2013

I går kunne I læse min anmeldelse af bogen Månens Børn her på bloggen og som jeg skriver har jeg lidt blandede følelser for den. Jeg synes dog at varulvene er virkeligt interessante og ville meget gerne læse mere om dem. Imidlertid har jeg ikke rigtigt været sikker på om bogen var tiltænkt som en serie eller blot en enkeltstående bog. Slutningen lagde lidt op til en fortsættelse, men nogle gange lader forfattere jo deres bøger ende på mystiske måder, så jeg vidste ikke helt om jeg skulle forvente en fortsættelse eller ej.

Siden jeg skrev anmeldelsen har jeg skrevet lidt frem og tilbage med Christina Bonde (forfatteren til bogen) og hun fortæller at hun pt. skriver på en efterfølger til Månens Børn som skulle komme på markedet i slutningen af 2014 hvis alt går efter planen.

Jeg synes at det lyder rigtigt spændende - også selvom jeg ikke var super glad for Månens Børn. Jeg har før oplevet at en dansk forfatter overrasker i anden bog i en serie (her tænker jeg især på Sven Damgaard Ørnstrup), og jeg håber på at det også vil ske her. Jeg ser i hvert fald frem til at læse videre.


Ingen kommentarer :

Send en kommentar