Lang dag

onsdag den 23. februar 2011

Det har været en lang dag i dag. Jeg sidder stadig på uni, og har skrevet på et afsnit om ejerforhold i Volsted Sogn. Lyder det ikke bare spændende? Jeg tager snart hjem, jeg skal jo herud igen i morgen tidlig, så jeg må hellere tage hjem og sove.

Jeg føler en snert at stress komme over mig. På tirsdag er der kun én måned til projektet skal afleveres og vi har ikke ret meget endnu. Den plan vi havde lagt til at starte med, holder slet ikke mere og vores forelæsninger bliver ved med at blive aflyst så der går længere tid før vi får værktøjerne til de ting der skal laves. Derfor føler jeg lige nu at der er en anelse travlt.

Landmåling går til gengæld godt. Nu har jeg snart også været ude og måle i alt slags vejr. Lige fra storm til solskin og til snevej. Det giver hver især sine udfordringer. I blæsevejr kan det være frysende koldt og svært at holde landmålerstokkene. I solskin er det behageligt at måle, men hvis solen reflekterer for meget kan man ikke måle elektronisk med nivellerinstrumentet. I snevej kan der også være problemer med den elektroniske måling og det er måske en anelse koldt. Bortset fra alt det er det i bund og grund rart at komme ud og lege med noget teknik og traske rundt i 20 cm sne. Med ordentlig tøj, så går det jo nok.

En lille opdatering herfra, og nu er spørgsmålet så hvad jeg skal lave til aftensmad når jeg kommer hjem?

Ingen kommentarer :

Send en kommentar