SMS fra Antboy

torsdag den 20. november 2014

Sidste år modtog jeg sms'er fra julemanden i hele december måned (eller i hvert fald fra den 1. til den 24.) Det var en sms-julekalender fra Kenneth Bøgh Andersen og var en slags forhistorie til Julemanden Død. Det var sjovt at modtage de her sms'er hele december og i år er Kenneth Bøgh Andersen klar med en ny sms-julekalender: SMS fra Antboy.

I kender godt Antboy, ikke? Hele Danmarks superhelt der endda har fået sin helt egen film (med en 2'er på vej i december). Antboy er en helt almindelig dreng der tilfældigvis blev bidt af en myre og derefter fik myrekræfter.


Følgende kommer fra Kenneth Bøgh Andersens hjemmeside:
Efter en katastrofal start på julemåneden opdager Antboy, at en indbrudstyv huserer i byen. Tyven kalder sig JuleFanden og efterlader sig ingen tegn på indbrud. Det er, som om han kommer ind gennem murene. Eller skorstenen … Kan han have superkræfter? 
Historien er en SMS-julekalender, der fra 1. december og frem til juleaften følger Pelle Nørhmann a.k.a. Antboy og hans SMS-udveksling med hans gode ven Wilhelm. 
Julekalenderen er gratis og bestilles ved at SMS'e ANTBOY til 1277.

Jeg har kun læst de 2 første Antboy-bøger, men jeg har allerede tilmeldt mig og glæder mig til modtage sms'er fra Antboy når vi kommer til december. Skal I også læse med?

Et lille PS fra Bookeaters facebookPS. Kennet siger at for de indviede indeholder historien en lille hilsen til Den Store Djævlekrig ...

2 kommentarer :

  1. Jeg har tilmeldt mig for længst og glæder mig til endnu en jul med Kenneths sms'er. Jeg har modtaget dem alle og den første, fra Helvede er stadig min favorit. Den var vold-fed og jeg venter faktisk pt på at Antboy er færdig, så jeg kan genbestille den fra Helvede, som jeg mistede da jeg fik ny telefon. Man kan kun melde sig til én SMS-kalender af gangen. :/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har faktisk aldrig fået sms fra Helvede. Det kunne være at jeg skulle prøve den næste år - og måske genlæse de første djævlekrigs-bøger inden den 5. kommer.

      Slet