Nyt på reolen #14: Forkælelse fra Tellerup

tirsdag den 25. november 2014

Mens jeg den sidste måneds tid har været en rigtig dårlig blogger og læst alt af for lidt, så har Tellerup alligevel valgt at forkæle mig lidt. Jeg fik en mail, med muligheden for at få lidt forskellige bøger tilsendt til anmeldelse. Der var en der vakte min interesse og tager i betragtning for lidt jeg få læst for tiden valgte jeg kun at takke ja til den ene: Den fredløse af Carina Evytt

Bogen der landede i min postkasse overraskede mig, for hold da op hvor er den flot. Kæmpe stor og med et rigtigt smukt cover. Der er støvcover på bogen og jeg blev endnu mere overrasket da jeg lurede ind under det. Bogen indenunder er noget så fin. Jeg synes det er sjældent at jeg ser så smukke bøger, så det var virkelig en god oplevelse at pakke bogen ud.

Bogen med støvcover
Bogen uden støvcover - så fin :)
Jeg glæder mig til at finde ud af hvilke eventyr den smukke indbinding gemmer på. Forventningerne blev i hvert fald skruet en tand mere op, da jeg så bogen.

2 kommentarer :