Et tilbud fra Mofibo

fredag den 7. november 2014

Mofibo er en streaming-tjeneste til e-bøger, hvor man for et fast beløb om måneden kan læse alle de bøger man vil. Nogle af jer husker måske at jeg til bogbloggertræffet i Aalborg fik et abonnement til Mofibo og derfor har haft rig mulighed for at udforske appen og læse en masse skønne bøger. Det er dog ikke rigtigt sket. Jeg har haft travlt med at finde mig til rette på et nyt arbejde, så læsetiden har været begrænset den sidste tid. Jeg har dog kigget lidt i Mofibo og fundet en del bøger jeg gerne vil læse. Jeg ser især en kæmpe fordel i mofibo til sådan noget som børnebøger med masser af billeder i. Sådan noget fungerer ikke optimalt på min kindle der jo kun er sort/hvid.

Mofibo har besluttet sig for at give alle jer læsere et godt tilbud. Hvis I opretter jer inden d. 1. januar 2015 får I en gratis prøveperiode (14 dage) og de første 2 måneder til 79 kr/md. Herefter normalpris 99 kr/md.

Alt hvad I skal gøre er at benytte denne rabatkode når I opretter jer: bøgerpåtværs

Der er ingen binding på mofibo, så hvis I ikke vil fortsætte abonnementet efter de første billige måneder, kan I altid melder jer fra igen.


Selvom Mofibo har været så søde at give jer mulighed for lidt rabat med denne her unikke kode, så vil jeg også lige gøre opmærksom på deres mulighed for at købe gavekort. Der er nemlig ekstra meget at sparer hvis man køber gavekort her i november eller december. Især hvis man på forhånd vil købe til 12 måneder er der penge at sparer, for her kommer prisen pr. måned helt ned på 67 kr. I øvrigt doneres 5% af salget fra gavekort i november til Movember Foundation.

Jeg har hørt lidt løse rygter om at Mofibo arbejder på også at få lydbøger. Det rygte har jeg fået bekræftet, men der er endnu ingen tidshorisont på den del. Jeg håber det bliver snart, for det ville være super til mine lange kørerture til og fra arbejde :)

Ps. Dette er udelukkende et tilbud fra Mofibo til jer. Jeg får intet ud af det, uanset hvor mange der opretter sig med den viste kode. Jeg synes blot at Mofibo virker som et fint koncept og så kan jeg godt li at give jer muligheden for at få rabat. 

5 kommentarer :

  1. Jeg sad netop og spekulerede på mofibo forleden dag. Måske kender du svaret på mit spørgsmål! Sagen er, at jeg gerne vil give forfatterne den bedst mulige støtte når jeg læser deres bøger. Det er jo ikke ligefrem en guldåre man har fundet, bare fordi man har udgivet et bog. I øjeblikket har jeg ikke råd til at købe dyre nye bøger.
    Jeg bruger biblioteket meget. Spørgsmålet er: Får forfatterne mere eller mindre ud af, at man læser deres bøger på mofibo? Altså sammenlignet med, hvad de får i biblioteksafgift, når jeg låner deres bog på biblioteket.
    Jeg synes at det er vigtigt, at man er bevist om at nogle markedsføringsmetoder udsulter de kunstnere der leverer varen. Jeg aner ikke om mofibo er god eller dårlig for forfatterne/ kunstnerne, men jeg synes at det kunne være spændende at vide.
    Ved du det?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Signe.
      Her må jeg være dig svar skyldig. Jeg ved det ikke. Men det er et ret interessant spørgsmål.
      Du kan jo prøve at skrive til dem og høre hvordan det hænger sammen.

      For dig, så er det jo helt klart biblioteket der bedst kan svarer sig, i og med at man helt gratis kan låne alle de bøger man vil. For forfatteren ved jeg faktisk ikke hvad der er bedst eller hvor de får flest penge.

      Det var ikke meget jeg kunne hjælpe her, men jeg håber at du finder svar på dit spørgsmål et andet sted.

      Slet
  2. hejsa. mht til lydbøger kan jeg varmt anbefale en app der hedder Storytel. Du kan prøve 14 dage gratis, og herefter 99kr pr. måned. Den bruger jeg selv rigtig meget, og man kan downloade bøgerne til offline brug, hvilket jo er genialt hvis man kan lide at høre bøgerne i bilen osv. MVH Morten

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Morten. Mange tak for anbefalingen af Storytel. Jeg har hørt om den, men alt det her med lydbøger er stadig ret nyt for mig, så jeg skal lige finde ud af om det overhovedet fungerer. Lige nu låner jeg på netlydbog.dk via biblioteket. Problemet er bare at man kun kan have 3 lån af gangen og hvert lån varer 30 dage og kan ikke forkortes, så i praksis betyder det at jeg kun kan låne 3 bøger om måneden.

      Jeg vil i hvert fald overveje om Storytel skal afprøves :)

      Slet
  3. Mofibo har fået lydbøger nu.
    Se f.eks https://mofibo.com/dk/da/books/?SearchTerm=&BookTypeFilter=AudioBookOnly

    SvarSlet