En lille update

fredag den 3. februar 2012

Det er blevet februar og kulden har efterhånden lagt sine kolde hænder omkring Danmark. Det er med at pakke sig ind når man skal ud og derfor jeg jeg super glad for min nye varme vinterjakke. Den er bare dejlig at have på når det er så koldt udenfor.

Det går ikke så hurtigt med min læsning for tiden. 6. semester er for alvor ved at gå i gang og der ligger en voksende bunke af love, bekendtgørelser og vejledninger der gerne vil læses. Desværre er lovtekst ikke det sjoveste at læse og det bliver en kamp at komme igennem dem alle sammen. Men jeg skal jo igennem det inden jeg til sommer kan vælge "Surveying and Mapping" på overbygningen hvoir der ikke burde være så meget lovstof, men derimod have fokus på den mere tekniske del.

Af privat frilæsning er jeg lige nu i gang med "The Name of the Wind". Jeg begynder at nærmer med slutningen med 'kun' 300 sider igen. Jeg er også begyndt at læse "Vraggods", som det forhåbentligt går lidt hurtigere med at læse.

En anden grund til at det går lidt langsomt med at få læst mine egne skønlitterære bøger er at jeg i denne uge har meldt mig ind i Fitness World. Og hvad laver jeg så der? Det har jeg ærligt talt også spurgt mig selv om, men det var det bedste bud på et sted jeg kunne træne og hvor der var et godt udbud af hold. Derudover så har universitet en firmaaftale, så det blev lidt billigere og der er 2 andre fra uni der også tager med derned. Jeg håber at det kan få mig afsted, så jeg kan komme i bedre form, måske tabe et par kilo eller to. Den største grund til dette er at jeg går med en lille drøm om at bestige Kilimanjaro, og for at kunne det så skal formen være i orden. Planerne om sådan en tur ligger ganske vidst et stykke ude i fremtiden, men jeg kan jo ligeså godt starte nu og lade det være mit overordnede mål som jeg kan tænke på hver gang det bliver lidt surt at skulle afsted.

Jeg tror at det var alt for denne gang. Om et par timer vil jeg tage ned og træne (det skal man lige vænne sig til at sige)

Ingen kommentarer :

Send en kommentar