Jeg savner...

tirsdag den 15. marts 2011

FORÅRET!!!

For nogle dage siden læste jeg på Kattens blog om de første tegn på forår, nemlig vintergækker. Lige siden har jeg kigget efter dem, men har ikke rigtigt fundet noget godt. Jeg så to små forkølede vintergækker i en hæk på et tidspunkt, og en større samling af erantis mellem nogle træer ved cykelstien, men det er så også det. Jeg savner at se alle de små tegn på at foråret er på vej. Jeg vil se små fine vintergækker og erantis over det hele, høre fuglene synge og mærke solens varme. Vejret har godt nok været super flot i dag, men det er stadig temmelig koldt.

Nogle af jer har måske hørt om den lille brænd der var her i Aalborg i går. Jeg fandt ud af det ved at min mor skrev om jeg var berørt af branden? Først tænkte jeg bare hvad snakke hun om. Jeg sad på uni og der var jo ikke sket noget. Det viste sig så at være en transformatorstation der var sprunget i luften, og da jeg kom hjem kunne jeg se flammerne fra vinduet. Godt nok gennem nogle træer og mellem nogle andre bygninger, men de dukkede op en gang i mellem og det tyder på at flammerne var ret høje.

Ellers tror jeg såmænd ikke der er sket noget spændende. Jeg har så travlt for tiden at jeg næsten ikke får læst bøger, eller gjort ret meget andet end at sove, tage på uni, spise, måske tage til spejder eller lign. og derefter sove igen. Det er også derfor der ikke kommer mange opdateringer her på bloggen for tiden. Jeg har simpelt hen ikke overskud til at sætte mig ned og så skrevet noget ordentligt. Så I må bære over med mig, indtil marts er overstået og vi er kommet godt ind i april.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar