Et godt korts betydning - et gæsteindlæg hos Cautious

onsdag den 15. april 2015

Her i april holder Katja fra bloggen Cautious fødselsdag med masser af spændende ting. Der er forfatterinterviews og masser af gæstebloggere. I mandags havde jeg æren af at besøge Cautious med et indlæg om hvad et godt kort kan betyde for en bog.

Det er faktisk noget jeg har tænkt over længe, men aldrig rigtigt fået skrevet, så da Katja efterspurgte gæsteindlæg tog jeg mig sammen og skrev om et indlæg som både handler om bøger og min interesse for kort.

I forbindelse med fødselsdagsfejringen er der også mulighed for at vinde lidt bøger. Katja har sat to fine konkurrencer i gang. Her kan I vinde e-bøger fra forfatteren Ginger Scott og her er det den første danske oversættelse af forfatteren Brandon Sanderson, nemlig bogen Stålhjerte.


Ingen kommentarer :

Send en kommentar