Game of Thrones på TV3

søndag den 1. april 2012


Er I ligesom mig gået glip af serien, fordi I ikke kunne se Canal+ sidst Game of Thrones blev sendt på dansk TV? Så er chancen der nu igen. Lørdag d. 14. april kl. 21 sender tv3 første afsnit i serien.

Jeg synes at det er super fedt at den nu kommer på an kanal jeg kan se, og da jeg samtidig er ved at læse bogen gør det jo ikke sagen værre. Lige nu vil jeg bare gerne nå at blive færdig med bogen inden og så ved jeg godt hvad jeg skal se i fjernsynet lørdag aften i en god periode.

Se her: http://tv3.dk/game-thrones-premiere-14-april?type=embed


3 kommentarer :

  1. Det er rigtig fedt, at den kommer på dansk TV igen. Jeg har dog ikke TV3, så jeg må desværrevente med at se den..

    SvarSlet
  2. Jeg har lige set første sæson færdig på dvd, og den er pragtfuld! Nu kan jeg bare ikke vente til anden sæson... suk...

    SvarSlet
  3. Uhh, tak for info. :) Jeg har ærgret mig over, at jeg gik glip af tv-serien sidst den blev vist. Men så er det jo dejligt de genudsender.

    SvarSlet