Så er projektet sikkert i hus.

fredag den 1. april 2011

Det har været nogle lange dage i denne her uge. På fire dage har jeg arbejdet på projektet i 58 timer. I onsdags tog jeg fra uni kl. 2:40 om natten, fordi de andre nærmest tvang mig til at tage hjem. Det værste var bare at jeg ikke var træt, og at der gik over en time fra jeg kom hjem til jeg faldt i søvn, hvorefter det efter 3 timer var op igen og afsted.

Jeg må nok sige at jeg blev overrasket da jeg satte hele vores opgave sammen, med rapport, bilag og produkter og det fyldte 188 sider. Jeg ved ikke hvor alle de sider er kommet fra. Selve rapporten er på næsten 100 sider og for en halvanden uge siden troede jeg kun vi havde omkring 50 eller 60, men det vidste sig så at være meget mere.
Når man ser på størrelsen af opgaven, kan jeg godt forstå at jeg synes der har været travlt i de sidste 2 måneder. Opgaven fylder lige så meget som mit 3. semesters projekt. Vi var kun 4 (3½) personer i gruppen og har kun haft den halve tid. Så på en måde er det forståeligt at der har været travlt i den sidste tid.

Her er resultatet af projektet. 1 rapport og 2 enkeltsager, her vist i 4 eksemplarer.


Her ses rapporten og enkeltsagerne hver for sig:




Lige nu sidder jeg og venter på de andre i gruppen så vi kan få afleveret. Det betyder også at der nu igen falder lidt ro over mit liv igen og jeg får tid til andre ting end at skrive projekt.

På genskriv fra en lettere træt Kathrine

Ingen kommentarer :

Send en kommentar