Når 2 bliver til 3

torsdag den 21. april 2016

Nu har bloggen stået stille i en måneds tid. Jeg havde planlagt at skrive en opdatering for marts, men de planer blev spuleret da min lille pige valgte netop d. 31. marts som sin fødselsdag - 5 dage før min termin. Derfor synes jeg nu at tiden er kommet for at vise hende lidt frem - i dag er hun 3 uger gammel.

Fødslen varede det meste af dagen. Den startede med at vandet gik herhjemme kl. 02:30. Vi tog på sygehuset kl. 9:30 og kom med det samme på en fødestue. Her tilbragte vi så hele dagen indtil hun endeligt besluttede sig for at ville ud om aftenen kl. 22:03.

Men her er hun så. Hun hedder Alma og er et dejligt lille vidunder (men det siger alle mødre jo om deres børn).




Selvom hun er fantastisk, så er hun også skyld i at jeg ikke rigtigt får læst og bloggen mere eller mindre står stille. Da jeg gik på barsel var målet at læse A Dance with Dragons færdig før hun kom - det nåede jeg, men siden har jeg ikke rigtigt fået læst - eller skrevet noget til bloggen. Jeg håber at jeg ind i mellem kan finde lidt tid til både bøger og blog, men lige nu prioriter jeg Alma og hendes behov.

Jeg håber at I andre også har det fantastisk og nyder livet.

13 kommentarer :

  1. Hvor er hun fin, stort tillykke med hende :)

    SvarSlet
  2. Hvor er hun fin, stort tillykke med hende :)

    SvarSlet
  3. Tillykke med guldklumpen :-)


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
  4. Tillykke med hende :)

    SvarSlet
  5. Åh, hvor er Alma bare lækker! Stort tillykke med den lille prinsesse! <3

    SvarSlet
  6. Stort tillykke - hun er virkelig lækker! :)

    SvarSlet
  7. Stort tillykke, hvor er hun skøn!

    SvarSlet