Taste of Darkness af Maria V. Snyder

søndag den 20. december 2015





Taste of Darkness

Serie: Healer / Avry of Kazan 3

Maria V. Snyder

458 sider

MIRA - 2013


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogens handling (fra goodreads):
She's fought death and won. But how can she fight her fears?

Avry knows hardship and trouble. She fought the plague and survived. She took on King Tohon and defeated him. But now her heart-mate, Kerrick, is missing, and Avry fears he's gone forever.

But there's a more immediate threat: The Skeleton King plots to claim the Fifteen Realms for his own. With armies in disarray and the dead not staying down, Avry's healing powers are needed now more than ever.

Torn between love and loyalty, Avry must choose her path carefully. For the future of her world depends on her decision
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Min mening:
Tredje bog er bestemt ligeså godt som sine forgængere og afslutter serien på fineste vis. Jeg elsker simpelt hen den stædige Avry der ikke vil lytte til nogen andre. Og jeg elsker at andre forsøger at udnytte hendes stædighed til at vinde krigen.

Jeg har læst lidt kritik af bogen og på mange måder kan jeg godt forstå det. Der ER lidt løse ender og jeg ville også gerne have lidt flere forklaringer på hvad liljerne kan. Men når alt kommer til alt så betyder det ikke ret meget for mig. Jeg elsker historien og jeg elsker den meget fine slutning.

Jeg vil egentligt ikke sige meget andet, men hvis du endnu ikke har stiftet bekendtskab Avry fra Kazan, så synes jeg at du skal se nærmere på denne serie. Maria V. Snyder leverer en meget velskrevet historie.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bøger i serien: Avry of Kazan / Healer


Ingen kommentarer :

Send en kommentar